onsdag 16. september 2009

Oisann, det klarner opp?

Ser man det.. Plutselig løsnet den ene berg og dalbanen seg opp, og jeg stresser ikke lengre med hvem eller hva jeg skal velge.. Gud har gitt meg roen på at det som skjer det skjer når det er tiden for det.. Gud har kontrollen.. Og det er godt å vite..
På søndag ble jeg utfordret på å reise hjem og gi meg selv tid til å slappe ordentlig av og bli frisk.. På fredag reiser jeg hjem, og blir hjemme til søndag.. Jeg fikk byttet jobbedag og jobbet tirsdag istedet for fredag, slik at jeg får mer tid hjemme.. Gud er god!
Jeg kjenner at jeg gleder meg til å komme hjem, henge med mamma og pappa, kanskje stikke innom mormor og far en tur, og treffe noen gamle kjente som ikke er på konfirmanttur:)
Ryddet gjennom Bed-rollerne mine under sengen, og der fant jeg årboken fra Fredly fhs 07/08.. Jeg kikket på bildene og leste det folk hadde skrevet.. Og kjenner at jeg blir varm i hjertet over alle de gode ordene som er skrevet til meg, lille meg, lille meg lykketroll.. Det er utrolig godt..
I morgen er det ekskursjon til Ølberg med naturfagen på skolen, og det blir stas.. På kvelden er det styremøte med SKRIKS, og jeg kjenner at jeg gleder meg til å henge med flotte folk hele dagen:D Jeg sier igjen, Gud er god!
cecilie<3

Ingen kommentarer: