søndag 20. september 2009

Mandal

Jeg er hjemme i Mandal denne helgen, og gjett om det er herlig..Nydelig vær, god mat, godt selskap av familie og venner, kaffe på Jonas, shopping i lille Mandal by, film på tv, James Bond, og strikking å kjadring med mamma å pappa:D Kan rett og slett ikke ha det bedre, hvertfall ikke når man skal slappe av en helg å prøve å bli frisk:)
Skal ta bussen hjem imorgen, og kjenner at jeg gleder meg til å komme tilbake igjen:D Treffe kjentsfolk og se etter om jeg har blitt frisk, og ikke at det bare er moderlig/faderlig omsorg som gjør susen på alle sykdommer:D
Gleder meg..
nattinatt, Cecilie<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eg visste ikje at Mandal va så stort at d fantes butikker der... ;P
Håpe Sørlandslufta har gjort deg friske så ei padde! Ses t uka! :)

Cecilie sa...

haha.. morroklompen!