tirsdag 1. september 2009

1.september 2009

wow..plutseli va de september, å vannvitti å fort tida har flytt.. de e heilt syyykt.. for ein måned siden telte e ned te e skolle flytte tebage igjen te stavanger å nå he e snart vert her tre uker allerede:D genialt..

begynne å komme inn i ting nå, rutiner med mathandling, å matlaging, niste te skolen å mat til søndager.. hehe..er jo så vant med Brustadbua som nermeste nabo,så tenkte aldri veldig langt frem, hadde jo bua:P hehe.. tenker litt mer nå.. å hva er det? jo det er bra:D he au faktiskt begynt å lese pensum, til min store overraskelse:P hehe.. det holder vell sikkert ikke lenge, mn kan jo krysse fingrene å satse på det beste:D hehe.. begynner også å lære timeplanen, når jeg kan sove lenge, når jeg må opp tidlig og når jeg må opp til jobb..

det e ikke e heilt ferdig med ennå, er å pakke ut.. hehe.. står fremdeles en grønn eske på gulvet som lengter etter å flytte inn på kottet, mn den tid, den sorg tenker nå æ.. trivdes i rotet mitt, å det er ikke så mange andre som må se det:P hehe..

men når jeg tenker over det, så har jeg allerede rukket å ha litt besøk hjemme, deilig:D stig he vert å hengt, anders e og ørjan va innom på is å fersken, kari var på film å vaffler, marit he vert på vaffler og middag, hans christian he vert på midda å de he fella mæ anders r au, å sara he au spist midda, å vaffler å lagd album.. stine å elisabeth va innom på henging mellom økter.. ørjan va au innom på vaffler ein dag, utrolig koselig med besøk av alle sammen, å gleder mæ te mere besøk i løpet av tida som går:D

har forresten kommet frem til at gutter er vanskelige å forstå seg på, hvertfall syntes jeg det:p noen er lette å lese, mn det er aldri de guttene du forelsker deg i.. for de guttan du faller for, de kan e love dæ, de e vanskelige å forstå sæ på.. å siden e e jente, så overtolker e alt, å ingenting, å derfor blir ingenting alt, å alt e vanskelig å forstå... hehe.. så da satt e dær me sjegget i postkassa å stoler på at han deroppe har en plan. de veit e jo han har, men e krysse fingran for at den planen skjer snart:P utålmodig som ein liden unge.. hehe.. (ikke mobb:P)

sendte forresten mail te barnehagen i london idag, og grugleder mæ te å se hva de svarer.. det de svarer avgjør om e får reise eller ikke.. skummelt.. hehe.. men det ordner sæ nok uansett:D

kryss fingran for mæ,både me praksis i london å sånn ellers:)

klem cecilie<3

Ingen kommentarer: