tirsdag 23. mars 2010

22 år

For en stund siden ble jeg hele 22 år, det var ganske kult, selv om jeg ikke merker så mye forskjell, fikk klovneopptreden på selve dagen, så om jeg er blitt så mye mer voksen, kan vell diskuteres:)

Når jeg i tillegg fikk fiskesnøre, varmeflaske og lilla smykkeskrin, samt masse snop og sjokolade, så blir det vell enda mer diskutabelt hvor gammel, eventuellt ung jeg ble:P Legger man til det faktum at da jeg så "Avatar" i 3D, både klappet jeg, lo høyt av glede og flyttet meg fra side til side når de løp i skogen, så ender jeg vell ca opp på 3-4 års stadium. Men det går bra:) Jeg vet hvor voksen jeg er - nemlig sååååååå voksen:P Haha..

Men liker tilværelsen for tiden, sånn tålig hvertfall.. Fikk mail fra Actafolkene idag, om at jeg skal få bo på Direktørboligen til neste år, og det blir bra, der er det boblebad og fine rom:D Jeg gleder meg.

Nå, litt for seint, som vanlig, skal jeg legge meg til å sove med varmeflasken på magen, som foressten har form som en langøret hund ved navm Trofaste Tassen, alt etter hva jeg husker på å kalle han. Det blir herlig og varmt. Videre skal jeg også sove i grønne enger, og drømme søtt:)

Jeg liker å være 22 år gammel og fremdeles ikke for gammel til å ha varmeflaske, og å kunne krype opp i Guds fang og sove der i de grønne engene med hvile<3 Det er kjærlighet det..
Cecilie<3

1 kommentar:

Elli`s verden sa...

Bare sånn for å sei ifrå nå, eg komme på besøk og låne boblebadet;)