torsdag 18. mars 2010

Gode folk som gjør meg glade:D

Tusen takk til :

Susanne - som har en herlig latter og ett deiligt syn på livet å kjærligheten

Lisa-Maria - som elsker å ha det pent rundt seg og sprer glede og fryd

Stine - som virkelig har blitt min søster i Guds familie<3

Anita - som jeg virkelig kan snakke med alt om :D

Børge - you'r the MAN! :D

Marit - som har vært med meg gjennom alt fra kjærlighet og smerte, swing og KRIK og alt imellom:D

Anders - Stippen som alltid har en god klem og en dult til overs til meg..

Stig - finnes det ikke maken til - du er best!

Tore - som fremdeles ikke vil ha fiskekaker, men som digger pizza og taco:P

Silje - verdens beste østlending og tøffeste jente på jord!

Anne-Lise - solstråle uten like:D heia kuvelt og Trondheim:D

Håkon - du skal dynkes i vann når Trofast er blitt u-stueren:P

Kristin - som ruler i volleyball og snart blir ei herlig mamma

Vegard - er best i fotball og blir snart herlig pappa

Egil - som har mer oversikt over hva jeg skal, enn jeg selv skal:P

Anders - syntes jeg har kule ting på rommet mitt:)

Kjetil - som jobber altformye! men sparer kake til det til fredag:) gled deg;)

Lista kunne fortsatt i evigheter, det finnes så mange utrolige herlige mennesker i mitt liv at jeg blir litt satt ut. De sier at venner er den familien en velger, og det er virkelig sant. Jeg er så utrolig glad for at jeg har troffet hver enkelt av dere, og at jeg har fått være en del av livet deres. Jeg håper også at vi holder kontakten videre, for det ville glede mitt hjerte stort:D Men livet er ikke alltid slik at vi kan bestemme slike ting. Men ett er sikkert, vi er alle barn av Gud, og skal møtes i himmelen når dette livet er over. Det gleder jeg meg til, selv om jeg håper det er lenge til:)

utrolig glad i alle dere som er en del av livet mitt, og om det er noen som føler glemt, så beklager jeg sterkt, jeg er glad i dere også:D

cecilie<3

Ingen kommentarer: