torsdag 19. november 2009

nål + gjennom fingeren = vondt

Idag var jeg på jobb, i barnehagen min, og der skulle jeg fikse litt på tusjene der, og brukte en lang tykk nål for å fikse dette.. Og plutselig glapp nåla tusjen, og traff innsiden av tommelen min, og gikk helt gjennom å ut på andre siden.. Det var ett ganske stort sjokk å se nåla gå inn på den ene siden og ut på den andre siden. Men det går bra altså:) Jeg overlevde 2 timer ventetid på legevakten, legen kikket på såret i 2 min og sendte meg hjem uten antibiotika, vaksine eller plaster. Sa bare at jeg kunne ta paracet om det gjorde vondt. MEn det gjør det jo ikke nå lengre, så er ikke videre plaget med inngangs/utgangssåret, men følte det var verd en blogg:D

Kom også på en annen ting, dere vet hvordan det er å miste en utrolig god venn sant? Ikke i den forstanden av at den utrolig gode vennen dør, men at dere mister kontakten, eller er fundamentalt uenige om en spesiell ting, slik at dere holder avstand en stund for å roe ned og tenke over ting.

Alle vet hvordan det mangler noe i hjertet ditt da, nemlig den vennen og det den betyr. Alle de gode samtalene, de gode stundene. Utfordringene du fikk motta, og utfordringene du gav vekk, nærheten, tryggheten. Vite at den du stoler på, er der for deg. Det å ha noen å gå sammen med ett stykke på veien i livet. En som forstår deg på en måte som ingen andre gjør. Mangel på kontakt med denne vennen lager ett hull i systemet, verden, hjertet og det gjør vondt. Men det går over til å merkes mindre og mindre, men det forsvinner aldri. Hullet blir aldri helt borte. Alle de utallige mange timene der en bare hang sammen, minnene, ønskene og drømmene en hadde sammen.

Jeg har mistet mang en god venn i den forstand at jeg ikke har så god kontakt med vennen i det siste. Det gjør vondt, men en merker at en har andre gode venner som er der for en, og som en kan være der for. Men det er likevell noe som mangler.

Du mangler!

Skriv en hilsen om du også savner noen som har sklidd litt vekk.

Husk at vi alle skal samles i Himmelen, det fyller meg med Glede<3

Ingen kommentarer: