onsdag 28. april 2010

Smil til verden, og verden gapskratter tilbake!

Den siste uken har jeg tenkt på ett dikt som jeg først kom over når jeg hadde yrkesmesse i tiendeklasse. Det fant jeg på veggen hos en fysioterapeut og her er det:

Smiling is infectious
You catch it like the flu
When someone smiled at me today
I started smiling too
I walked around the corner
And someone saw me grin
When he smiled I realised
I had passed it on to him
I thought about the smile
And then realised its worth
A single smile like mine
Could travel round the earth
So if you feel a smile begin
Don't leave it undetected
Start an epidemic
And get the world infected.

Det beste i verden er å motta ett smil når du ikke tenker at du skal få noe smil. Det har kraft til å forandre en dårlig dag til en mye bedre dag. Og tenk om du får to smil eller flere som var uventede? Jo, da har man utgangspunktet for en veldig bra dag:D

Jeg liker at folk smiler til meg, det gjør meg glad:D Og noen ganger så kiler det litt i magen, det liker jeg også;D

Livet er BRA:D

Cecilie<3

Ingen kommentarer: