torsdag 6. mai 2010

Dette er innlegg nr 100:D

I dag har jeg:
* sovet lenge
* lest til eksamen
* pratet om Gud og bedd på kunnskapsord
* spist middag med familien Birkenes
* drukket kaffe med nogå attåt - les skillingsbolle og jordbær med fløte og sukker
* drukket frukt-te som faktiskt smakte godt
* soaket under lovsang på imi
* sett litt av Priates - at worlds end
* snakket med gode venner som er langt borte
* og så har jeg sett sola gå ned i horisonten med ett bakteppe av rosa og lilla - helt ubeskrivelig nydelig:D
* spist jordbær med fløte og sukker mens jeg ser på Alt for Norge på TvNorge - mange flotte bilder der:D hehe:D

Den siste uken har også vært bra, blomster på jobb sist fredag, fra sjefen(les den hemmelige beundreren;)), vært på KRIK-dag i Kongeparken (les KÅÅnge seff), spist is på Ullanhaugtårnet, blitt smilt til, smilt tilbake (gjett om det kiler i magen eller;P), sovet til halv 2 på en arbeidsdag (ringte inn på morgenen og gav beskjed om at jeg var syk), strikket ferdig selbuvottene OG festet trådene, begynt på nye tøfler - til Nuta, sett altformye film, og sovet litt for lite. Alt i alt - en superduperbra uke:D

Liker at det er vår<3

Nå skal kvelden avsluttes med å se ferdig pirates, spise opp skålen med jordbær og fløte, samt at det skal strikkes litt til på tøfler. Helt til slutt skal det soves<3 gleder meg:)

Cecilie<3

Ingen kommentarer: