torsdag 25. februar 2010

Quiz?

Løyet til noen? Ja
Brent deg? Ja
Vært i fengsel? Nei
Gått alene om natten? Mhm.
Stjålet en bil? Nei
Sett noen dø? Nei
Blitt arrestert? Nei
Vært i et fly? Ja, og jeg overlevde:D
Tent fyr på noe? Mmhmm, fyrstikker:P
Tent fyr på en del av deg selv med vilje? Nope
Stått på snowboard? Jess, and I like it:D
Ligget på ryggen og sett på skyene? Mmhm, helst i noens armkrok.
Sett på stjernene? Jepp, fint med armkrok der også.
Hatt lyst til å dykke? Anytime, I'm game:)
Grått deg selv i søvn? Ja, litt for ofte.
Gjort noe som du lovde deg selv å ikke gjøre? Ja
Fanget snøflak med tungen? Ja, selvfølgelig. Men gjør det ikke nå lengre, vil ha vår
Danset i regnet? Lenge siden.
Skreve brev til julenissen? Nei
Sett soloppgang med noen du virkelig brydde deg om? Nei, dessverre. Men har noe å se frem til da
Blåst bobler? Gøy gøy
Fått et ønske oppfylt? Ja.
Hoppet fra en bro? Jepp, sånn liten en.
Spist katte-/hundemat? Nei.
Kysset et speil? Ja, med lebestift på:D
Kysset en fisk? Nei.
Sittet på et tak? Jepp, bytta takstein på huset hjemme.
Surfet? Bare vindsurfet
Snakket med noen i mere en 6 timer i telefonen? Tror jeg har ca 4 som rekord.
Trodd på spøkelser? Casper det snille spøkelset
Blitt dyttet i et basseng med klær på? Har hoppet i bassenget selv
Ledd så mye at du begynte å grine? JA:D
Glemt noen sitt navn? Ca hver dag på jobb:P
Gått ut offentlig i pysj? har skjedd ja.
Grått mens du så en film? Jepp, jenter har lov til det.
Vært på en scene? Ja
Vært i sengen til en du ikke vil være i sengen til? nei.
Vært i New York? Nei, men det står på programmet/ønskelisten.
Vært i California? Nei.
Vært i Thailand? Nei.
Vært i Spania? Nei, med mindre det teller at mamma var gravid med meg når hun var på ferie da.
Blitt dolket i ryggen? Gi meg en bedre definisjon på spørsmålet
Mistet en/flere av dine bestevenner? Ja, venner kommer og går, men ingen er permanent borte
Lekt flasketuten peker på? Ja
Sydd hos doktoren? Jepp, bakhodet med øks, samt fjernet noen vorter.
Bitt noen? Ja.
Hatt vannkopper? Ja, merke på magen ennå
Vært på blind date? Nei.
Ringt tulle telefoner? Ja.
Klatret i et tre og falt ned? Ikke det jeg kan huske, vært altfor forsiktig når jeg var liten, og nå vet jeg bedre
Likt noen så mye at du har grått? Ja.
Prøvd å ta selvmord? Nei.
Drept et dyr? Teller mus i musefelle?
Ringt med skjult nummer? Ja:D
Vært forelsket i noen som ikke en gang visste hvem du var? Ohyes
Vært på nettet i over et døgn i strekk? Nei, ikke ennå.
Hatt en fantasivenn? hvem har vell ikke det?
Drømt at du var en annen? Ja.
Sovet til klokka 4 på dagen? Tror det, men da ranglet jeg kraftig på forhånd.
Hatt hull i tennene? Ja, måtte trekke en tann som ble blå
Vært i begravelse? Ja.
Suttet på tommelen? Smukk var ikke noe for meg, likte tommelen best jeg.
Vært i Sverige? Ja.
Baksnakket noen? Ja.
Drukket gammel melk? Ja, fant klumper i glasset når jeg hadde tatt en slurk.
Spist sushi? Nei
Holdt pusten i over ett minutt? Tviler sterkt.
Hatt kyssesyke? Ja, var vekke i 5 uker fra barneskolen.
Besvimt? Ja, men bare en gang.
Blitt bitt av en hund? Nei.
Måttet gå til rektor? Nope, never. Snill jente jeg vettu;)
Gått deg vill i en by? Hehe.. dumt spørsmål:P
Vært mørkeredd? Ja, sjekker alle rom med å skru på lys før jeg går inn.
Sleiket noen på leggen? Emh. Nope.
Slått til en liten unge? Ikke i annet enn en lek i så fall.
Lest en bok? Ja:D deilig:D
Spist en hel grandiosa? Ja
Hoppet paradis? Ja
Hatt kjæreste? Ja..

De siste dagene har jeg sett altformye TV, altformange filmer, strikket en hel del, og spist heller lite. Jeg kjeder meg. Jeg vil spise masse rar mat uten at magen min lager rare lyder og gjør at jeg ikke får sove på nettene. Gud, gi meg tålmodighet og matlyst!
Cecilie<2

Ingen kommentarer: