tirsdag 16. februar 2010

Det å la ting gå, og drømme stort, er skumle ting å gjøre, men jeg gjør det:D

Det er så mange ting jeg så gjerne skulle hatt svaret på. Så mange spørsmål jeg skulle likt å svare på, og vite om megselv, om andre og om fremtiden. Så mange folk jeg skulle hatt med meg videre som nære venner videre i livet. Men av og til må en gi slipp, og det er så sykt vanskelig. Jeg liker ikke å gi slipp, det er det vanskeligste som finnes, for min et. Tenk alle de; hva om, og attesom man kan fundere på, som man ikke kan fundere på om man lar ting gå. Og det er kanskje bra, så kan en leve i nuet istedenfor det som kunne ha vært. Det er så mange ting jeg ikke har gjort ennå, som jeg vil gjøre, og av en eller annen grunn vet jeg at om jeg ikke får ræva i gir, så vil de fremdeles være disse drømmene, om mange mange år til.

Jeg har sinnsykt lyst til å gjøre så mange ting, og her er en liten note to self:

Jeg vil ta flere sjangser, tørre å risikere å tryne saftig.

Jeg vil reise til ett annet land (les flere)og bo der over en lang periode, eller besøke en kort periode. Bli kjent med kulture, skaffe meg handlevaner og få en god vennegjeng på andre steder av jorden.

Jeg vil fullføre en utdannelse, men vet bare ikke helt hvilken ennå.

Jeg vil skrive en bok, og helst en hel serie, om noe som er viktig go får bety mye for dem som leser dem, slik at de får et nærere forhold til seg selv og gud, samt de rundt demselv.

Jeg vil definitivt gifte meg og få barn, og ja, du kan lese i flertall;) Som så mange andre ting på lista, vet jeg ikke med hvem, hvor eller når, men det spiller ingen rolle. Jeg vet jeg skal få oppleve det:)

Jeg har ett stort ønske om å bli sprek som i å løpe og trene, men vi får se hva som skjer:) Jeg har alltids swingen og KRIK, så det holder det og:)

Men mest av alt vil jeg lære mer av og stole på Gud, og leve ett liv nært inntil han. Dette er det jeg gleder meg mest til akkurat nå:)

Jeg er snart nødt til å gjøre noe med alt jeg har lyst til å gjøre noe med. Jeg har bare ikke gøtset til å gjøre det ennå. Jeg trenger så sinnsykt mange spark i raua fra dere rundt meg, men mest av alt fra Gud.

Jeg gleder meg og gruer meg for alle sparka i raua, kommer til å få blåmerker, dette på tryne og slå meg helseløs kanskje til og med:P Men jeg gir alle penga og satser på Gud og livet med han. Jeg vet dypt i hjertet at det er ikke noe annet valg jeg heller vil ta, enn å satse på Gud og det livet han har for meg.

Selv om det innebærer at jeg må ta sjangser jeg normalt ikke ville tatt, fordi jeg skjuler meg bak at jeg er pingle. Men med Gud på siden min, kan jeg ikke fortsette å si at jeg er pingle. Og dessuten begynner det å gå opp for meg at jeg ikke er så pingle.

Det betyr også at jeg av og til må gi slipp på personer, steder og ting (som betyr masse for meg og som alltid vil gjøre det) fordi veien deres går andre steder enn mine veier går.

Og det betyr at jeg alltid kan stole på at Gud er der for meg, uansett hvor jeg går og hva som skjer. Det er et godt løfte å stole på:)

nattinatt<3

Ingen kommentarer: