søndag 3. januar 2010

Nytt år, nye muligheter!

Akkurat nå kunne jeg skrevet om alt det spennende det nye året bringer med seg. Ramsa opp i det vide og det breie om hva jeg skal eller ikke skal, hva jeg ønsker og drømmer om skal skje, og hva som absolutt ikke skal skje. Men det eneste jeg kommer på er at jeg VET det kommer til å bli bedre enn det forrige. Jeg har den følelsen som sier dette blir bra, kånge superdupert å heilt topp!

Men jeg vet en ting som også er sikkert, nemlig at kjærlighet og gutter er noe styr. Det er ikke til å komme unna med... Desverre. Man kan ikke leve med dem, og man kan heller ikke leve uten dem. Punktum! (Les som digresjon, frustrasjon som måtte ut bare:P)

Og så vet jeg også at jeg skal på ferie i løpet av året, typisk kanskje i vinterferien til ett varmt eller spennede sted. Eller kanskje begge deler?

Anyway, 2010 ligger blankt forran meg, og jeg gleder meg vilt til å se hvor jeg ender opp henne og hvilke planer Gud har for meg og mine i løpet av året som kommer. Jeg gleder meg big time!

Cecilie<3

1 kommentar:

Unknown sa...

Du er hærli ceci :D Ønsker deg alt godt for d nye året! <3