mandag 11. januar 2010

Heilt vilt:D

Det er sykt hvordan man plutselig oppfatter noe man har vært veldig treig til å oppfatte før. Som for eksempel at sola skinner utrolig nydelig på morgenen på vei til jobb eller hvor mye en klem fra et lite barn kan varme hele hjertet hele dagen:D Gode venner som velger å bruke sin tid på meg. Kaffe på kveldstid sammen med sjokolade. God musikk mens man henger opp tøyet på tørkestativet. Slækketid på sofaen før middag og etter middag! Is på vann rundt om i området, slik at en kan slite ut de musklene som en glemmer at en hadde, sol og blå himmel omtrent hver dag. En Gud som sprenger boksen vi putter Ham inn i. En deilig seng å samle krefter i..

Gud dekker virkelig bord for meg, forran øynene på mine fiender. Om jeg ikke har så mange synlige fiender, så er de tilstede. Og alikevell så har jeg det så sinnsykt godt, for jeg kan forsyne meg av alt som står på Guds bord, og det står rett forran meg og bugner over med goder som Gud lengter etter å gi meg. Tenk så god Gud er!

Dette bordet står forran deg også, du må bare takke ja, og sette deg ned og nyte maten og godene:D Det kan ikke bli bedre:D

Cecilie<3

1 kommentar:

Sindre sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.