fredag 29. januar 2010

Impuls 2010

Det skjer noe stort - jeg kjenner det på meg
det kribler og varmer i hele kroppen
jeg vet at du lever og håper og se deg
å bo i din kjærlighet - det er toppen!

Altså, i helgen er det Impuls som står på planen. Det kribler og varmer og kiler og gleder seg i hele meg! 2500 ungdommer for Jesus, medarbeidere for Jesus, mat og underholdning for Jesus.

Jeg kjenner i hjertet at noe skal skje denne helgen. Noe stort. Noe som sprenger alle grenser. Og for en gang skyld er jeg ikke redd for hvilke grenser Gud sprenger. Om Han tar alle sammen, er det iorden for meg. Jeg har forventninger som overgår alt jeg tidligere har kjent. Noe skjer denne helgen, jeg vet bare ikke hva, og det er iorden.

Jeg gleder meg til å se fruktene etter Impuls, ikke sånn å forstå at jeg gleder meg til Impuls er over, for det gjør jeg ikke. Men jeg gleder meg til å se at Gud virkelig ser til hjertet og bor i hjertene til alle de 2500 undgommene som kommer hit til helgen. Og at Han etter helgen bruker det som skjer i helgen til å tenne nye hjerter, på hjemstedene til ungdommene.

Jeg gleder meg, gleder du deg?

Ingen kommentarer: