tirsdag 24. august 2010

iLive livet og ACTA livet!

Oisann som tiden flyr når man har det kjekt:D begynnelsen av august gikk med til de siste dagene med jobbing før ARENA 2010. Arena kan bare beskrives som MAGISK, herrlig, utfordrende og spesielt iLive for min del. Min første gang på Arena blir definitivt ikke den siste, det er sikkert å vist.

Plutselig var jeg i Stavanger igjen med besøk av Hildepilde, shopping for alle penga og permanent på underskrivende:) Det funket utrolig bra. Var utrolig koselig

Det som ikke funket så bra, var at alt livet på Arena gjorde at det ble litt for lite søvn, litt for mye bading i kaldt vann og alt det der, førte til at jeg ble KINGSIZE forkjøla etter Arena. Bømmer for jobb og bømmer for meg. jeg holdt senga en dag og litt til, i godt kompaniskap med Criminal Minds og andre Direktørbeboere:)

Imorra begynner tidenes år for min del. ACTA 2010/2011 møtes for første gang imorra. Det blir kjempespennende, skummelt og fint på samme tid. Jeg har forventninger til at dette året skal bli ett av mine beste år ever. Akkurat hva som skal skje, vet jeg ikke og det er faktiskt helt ok:) Nesten sånn at det er OK+ også:P hehe.. I år vil jeg prøve å lytte ekstra etter Gud's stemme og se hva han har for meg, det vet jeg jo at er fantastisk og helt utrolig, men kjenner også at det er kjempeskummelt å overlate kontrollen til noen andre enn meg sev. Vil jo gjerne tenke at jeg vet best selv. Men, skal prøve og feile sammen med Gud og mange flotte mennesker:) Det blir BRA:D

nå sga e hvile i grønne enger i fanget til Pappa:) natta<3

Ingen kommentarer: