torsdag 9. september 2010

Alt går så fort!

oi






oi





oi




oi... har så vilt mye å blogge om at jeg ikke vet hvor jeg skal starte.. Det har skjedd så utrolig mye på så sinnsykt kort tid, blir helt overveldet av å tenke på alt. Begynte ACTA Bibelskole med en pangstart med Åpen himmelkonferanse i to dager, før vi dro på villmarkstur. Sykt bra med Åpen himmel og enda bedre med villmarkstur. Føler at jeg kjenner folk, selv om jeg bare har kjent dem i 2 uker. Blitt veldig glad i veldig mange på veldig kort tid.

Det er utrolig bra å ha bibelen som leseliste, ha undervisning som treffer i hjertet som oftest og annen kristen oppbyggelig litteratur som ekstramateriale. Begynne dagen med lovsang er utrolig godt, alle burde gjøre det:D

Gleder meg så sykt til å se mer av Gud, mer av meg selv og mer av andre actafolk, stab, acta 2, menighet, krik, swing og liv ellers. Har så store forventninger til dette året, at jeg nesten blir skremt over dem. Men så vet jeg at Gud har større planer:D Å det er syyykt kult... <3

Jippi..

Malte forresten ett bilde her en dag, det var ganske morro. Har au fått dilla på Criminal minds og The Sims (jah, jeg vet.. mn Hallä Snellä!)

nå er det sovetid, for jeg er trøtt.. første blogginnlegg på ny data er skrevet. Jeg liker det:D Alt går så fort, blir nesten litt overveldet. Det er kult.

Glede meg til å hvile i guds armer:) natta<3

Ingen kommentarer: