torsdag 21. oktober 2010

Snø, Gud og andre festlige ting:)

For noen dager siden fortalte ei jeg kjenner ett fantastisk vitnesbyrd om hvem Jesus er og hva han har gjort i hennes liv. Det er helt fantastisk å se hvordan hun stoler på at Guds løfter er sanne og at det er en helt vill (i positiv forstand altså:)) utvikling i hennes liv og hennes forhold med Jesus. Jeg vil og ha det!

Så her om dagen, tidlig på morgenen, spurte jeg Gud om han kunne overraske meg den dagen, og at jeg ville stole på at Han kom til å gjøre det. OG gjett om han gjorde:) helt fra tidlig på morgenen, til sene kvelden, kom det overraskelse på overraskelse. Gud er bare så sykt kul!

Jeg fikk forståelse der jeg ikke ventet forståelse, jeg fikk se Gud på en måte jeg sjeldent har sett han på før. Jeg fikk en og to klemmer ut av intet, og godt middagsbesøk som ikke var planlagt:) Jeg fikk festet noen skruer som ble skrudd ut igjen etterpå og festet på riktig måte. Jeg fikk en god latter og to og de:)Jeg fikk svømming, og fly over bassenget, badstu og litt mye vann i magen:P og fikk vasse i dødeblader mens det snødde:D har også prøvd å bli badet i blader og det er en festlig opplevelse:D hihihi.. oh-what a life:D lykke! Takk Gud! <3

Dette er et prosjekt jeg kommer til å prøve igjen, liker når gud overrasker meg:D

Ha en fortryllende god snødag:D
cecilie<3

Ingen kommentarer: