tirsdag 3. mai 2011

Jeg liker å lære nye ting!

I går var jeg å svømte i Gamlingen sammen med min kjære. Han kan masse, blandt annet crawl. Det kan ikke jeg, eller jo.. Tjaa.. Jeg kan svømme med armene som vindmølle over vannet, men puste mens jeg svømmer. Og det vil jo si at jeg ikke kan svømme sånn veldig lenge, og at jeg mest sannsynlig svelger masse vann når jeg skal hive etter pusten på vei opp av vannet. Det blir det masse vann i magen av, og ikke så mye trening. Så når jeg kunne lære meg en teknikk som gjorde at jeg ikke svelgte halve bassenget på en halv lengde, så var jeg veldig fornøyd. Merker på hele meg at jeg har trent igår, for å si det sånn.. Og det er litt deilig.. Tusen takk kjære <3

En som ikke lærer så ført, er denne karen, men til gjengjeld er han ganske så søt!
http://youtu.be/KcxzpGgeNvc

cecilie <3

Ingen kommentarer: