søndag 26. juli 2009

moldejazz

I påska fikk e melding fra ein kompis som lurte på om e kom te Molde den 15.juli.. jeg skjønte ikke bæret, å spurte hva som skjedde da.. fikk til svar at da skulle min store lille helt, Jamie Cullum holde konsert sammen med Raphael Saadiq på Moldejazzen.. jeg hoppa rundt som en annen tullin, og bestemte mæ der å da at de skolle jeg. problemet var bare at jeg egentlig skulle til Ærø på dansecamp den uka,men som dere allerede har sjønt, reiste jeg bare uka før til Ærø, å det var herlig..
så jeg bestilte bussbillett til oslo, og sov hos ei venninne der, tok flybussen til Gardermoen på et uhorvelig tidlig tidspunkt, og sov en liten time på flyplassen, deretter på flyet, og så littefranne(skjønte jeg etterhvert) på bussen til moa. jeg må ha sovet for jeg husker ikke noe tunell eller at vi kjørte i byen...blei henta på Moa å kjørte deretter te brusdalen hvor e slokna igjen.. hehe..
blei guida tur i ålesund, kino(bruno anbefales ikke for folk som liker at skuespillere har tøy på:P).. så endelig var det klart for tur til Molde for å høre Jamie Cullum..
det var en serdeles god opplevelse å høre Raphael Saasiq og jeg kommer til å høre på mye av hans musikk fremover.. men JC var den store opplevelsen for meg den kvelden. han var som vanelig fantastisk flink til å underholde, og tok oss til helt andre verdener. jeg elsker det:D
resten av tiden bare fløy avsted, flotte folk, flott by, traff gamle fhs kjente me småtroll:D og fikk en ekstra lang busstur hjem, som ikke var helt beregnet, men slik skjer når en sover for lite:P mn sove kan en gjøre når en blir gammel, eller eventuelt når en sitter på bussen hjem;)

gleder meg til November for da kommer det nytt album fra JC og gjett hvem som skal kjøpe det med en gang???

hihi... <3

Ingen kommentarer: