lørdag 20. juni 2009

Sommersesongen er igang:D

Se de ja,da e første kveldsvakt gjennomført,har sove megagodt i leiligheten, og sitter nå i resepsjonen før e ska avsted å vaske littegranne. Deretter skal sola nyyyytes så det holder:D

Har hatt ett par dager me masse vasking, styring å ordning i forhold til pensjonatoppstart, så har vert ganske kjørt, mn har herlig stab og ting har falt på plass etterhvert som tida har tikket mot åpningsdagen.

Her om dagen fikk jeg faktiskt tatt meg en tur til dyreparken med Anitra, Magnar og Joakim, samt Kristine og Bjørnar å lille Alma.. Det var kjempeherlig og e fikk skikkelig sommerferiefølelse:D



Sånn ellers så gikk pedagogikkeksamen veldig greit,kan Absolutt ikke klage på resultatet, de andre fagene har gått omtrent like greit:) fikk flyttet ut av Mosvangen,og tok mæ ein spontan tur te Kristiansand for å feire Tante Sigga som fylte 80 år, før e bussa tebage te Stavanger og leverte siste oppgave,å bodde på Hinna:) fikk besøk a Helene å Hilde-Merete kvelden før e skolle reise hjem te Mandal på sommerferie,de va veldidg koselig;D bussa hjem å livet var rart ei stond.. e så rart å komme hjem te Mandal på ferie, når e e så vant te å bo å leve i Stavanger, men etter litt tid(les: tilvenning;p)fant e ut at de va ganske så greit allikavell:D hehe..



Grilling på stjernøya me gode venner setter ting i perspektiv:)

Meeen, det som er det store problemet mitt i sommer er at jeg ikke får danset:S:( det er tidenes bummer.. I Stavanger har jeg danset opp til 3 økter i uken, nå den siste tiden 1 gang i uken og i tillegg har jeg trent med KRIK, så jeg lurer på hvor fort kondisen forfaller. Er som kjent ikke veldig glad i jogging men lurer på om jeg må trø til med drastiske tiltak å rett å slett begynne å jogge... Putte tidenes swingmusikk på øret å spurte avsted å late som om jeg danser.. sukk.. dårlig erstatning, mn det får gå frem til juli hvertfall.. For første uka av juli skal det danses så det holder, i Ærø på dansekamp nemlig:D

jaja,nå må e tebage te vaskinga, så enjoy sommerværet..
Cecilie<3

Ingen kommentarer: